6 Aralık 2011 Salı

Winie-Tiger-Mickey Kurabiyeleri




8 yorum:

  1. Bu kurabiyeleri çalışmak çok zevkliydi.

    YanıtlaSil
  2. bloğun çok güzel canım ellerine sağlık
    izleyicin oldum sende bana destek verirmisin

    http://hayatreceli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimliler ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. son zamanlarda bende merak saldım şeker hamuruna çok güzel olmuş hepsi ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ediyorum hepinize. Beğenmenize çok sevindim. Bana destek verdiğiniz için ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Şeydacığım ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel yılbaşı konseptlerin ayrıca güzeller zevkin harika bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. :) çocuklar bayılır bunlara :)

    YanıtlaSil
  8. Evet çizgi film kahramanlarını çok seviyorlar... Yakında Hello Kity'li olanlar geliyorrr

    YanıtlaSil