9 Mayıs 2014 Cuma

EMİNE BEDER'LE MUTFAK AŞKI PROGRAM ÇEKİMLERİMİZ


Beyaz TV'de yayınlanan Emine Beder'le Mutfak Aşkı  programına konuk olarak katıldım. Yayında kendi kullanmış olduğum butik kurabiye süslemeye uygun hamur ve cupcake tariflerimi paylaştım. Eğlenceli ve koşuşturmacalı bir çekimdi. Emine hanımın asistanı Buket hanım sağolsun çok cana yakın ve ilgili bir insan çok yardımcı oldu bana da kendisine de çok teşekkürlerimi iletiyorum.Yayına giderken yanımda evde hazırlanmış olduğum kurabiye ve cupcakeleri götürdüm. Emine Hanım hepsini çok beğendi. Aşağıda gördüğünüz tüm cupcake ve kurabiyeler çekim mutfağındaki servis standlarında yerini almak üzere stüdyoda bırakıldı.. Ayrıca Emine hanım için de üzerinde isminin yazdığı bir kurabiye hediye ettim. Benim için güzel bir anı oldu. Aynı zamanda Emine hanım ile çekimleri olan Lavanta Limon bloğunun sahibi Ferzan Kara hanım ile de tanışmış oldum. Kendisi çok tatlı bir insan. Ayrıca onu tanıdığım için de çok mutlu oldum. Yayın sayesinde yeni bir arkadaşım oldu :) Çekimleri tamamlayıp evimize döndük çalışmalarımıza devam ediyoruz. Emine Beder'le mutfak aşkı programı her gün saat 13:00 de Beyaz TV'de yayınlanıyor. İzlemek isteyenler için yayın tarihi belli olduğunda tüm sosyal medya hesaplarımda paylaşacağım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder