2 Aralık 2014 Salı

Keskin Kenar Pasta

Keskin kenar ve pembe güllü pastam karşınız da. Uzun zamandır keskin kenar çalışmak istiyordum ve sonunda bunu da öğrenmiş oldum. Artık hem keskin kenar hem de güllü pasta çalışmaları yapabilirim. Bu model keskin kenar nişan pastası olarak gayet güzel bir çalışma oldu. İleride değişik çiçek modelleri ile farklı çalışmalar yapabilirim. Ayrıca dantel detayı da pastaya ince bir ayrıntı katıyor. Yenilebilir dantel tozu ile yapılan bu modelin bir çok farklı silikon kalıbı mevcut. Ben şimdilik 2 ayrı modelden edindim istek üzerine fazlalaştırabilirim de. Bu iş öyle bir şey ki her gördüğün kalıbı alıp farklı bir model yaratmak ve ortaya birbirinden güzel işler çıkarmak istiyorsunuz. Öyle olunca da bazen kantarın topuzu kaçıyor ve elinizde gerekli gereksiz bir sürü kalıp birikmiş oluyor. Ne yapalım bu da benim en büyük hobim :) Keskin kenarlı nişan ve söz pastası yaptırmak isterseniz bana e-mail adresimden ulaşabilirsiniz




1 yorum:

  1. Kalıp konusunda çok haklısın. Bir zamanlar hobi olarak mum yapmıştım. Ben de o zaman bir sürü kalıp edinmiştim. Bu pasta da çık güzel. Güllere bayıldım.

    YanıtlaSil